W czwartek Hertha rozpoczęła kampanię „Wo die Fahnen Blau-Weiß weh’n” (Gdzie powiewają niebiesko-białe flagi…). Chwile przed pierwszym gwizdkiem należą do najintensywniejszych sekund podczas przygotowań do meczu. Fani wznoszą swoje szaliki, wyśpiewują znane, ulubione przyśpiewki i wymachują chorągwiami. Emocjonujące, wspólne momenty, z których niestety musieliśmy zrezygnować w obecnej sytuacji. Berlińczycy wymyślili sposób, aby przynajmniej w symboliczny sposób zabrać swoich kibiców na murawę.
Specjalny design na mecz z Borussią Dortmund
Piłkarze Herthy wyjdą na mecz z BVB (sobota, 21.11.2020 godz. 20:30) w wyjątkowych trykotach, zaprojektowanych wspólnie z Nike. Oprócz tradycyjnej 'Fahne pur’ na piersi, pojawia się na nich pomalowana sprayem na niebiesko-biało „skrzynka elektryczna” – hołd dla miasta Berlin, dla którego takie skrzynki w barwach Herthy stały się już częścią krajobrazu. Numery z tyłu koszulek wypełnione są za to obrazkami z Ostkurve.
Część zysku dla projektów charytatywnych
Sprzedaż rozpoczyna się dzisiaj, tj. 19.11. Nakład jest limitowany. Koszt takiej koszulki to 68,19 dla osób dorosłych oraz 58,44 euro dla dzieci. Są one dostępne zarówno stacjonarnie jak i online. Każdy sprzedany trykot wnosi do kasy inicjatywy „Herthaner helfen” dodatkowe 5 euro.
Jak się Wam podobają?